Dagens tankar, framtidens sanningar?

Efter en helg som har varit helt klart minnesvärd steg de trötta stackarna, som i vanliga fall benämns som Jenny och Rebecka, upp vid kl 5 i morse och tog oss via min ömma moders omsorger till staden och min fruktansvärt ostädade lägenhet. Där försökte en av oss att utan framgång sova ett tag. Men av okänd anledning började vi ist spela dataspel, en hobby som förföljer oss båda av någon anledning och som visar sin mörka sida när vi träffas.

Annars har jag i dag bakat maränger, både med och utan pepparmynta, städat, umgåts och gått på stan :D

Och det allra viktigaste:
Jag och min pojkvänn firade ett år i dag. Eller så beror det på hur man ser det- det är ju en mer dag i år eftersom det är skottår, än förra året. Men betyder detta att vi eg firade igår, eller hur bli det där?Hursomhellst- dagen blev inte riktigt som planerat utan jag firade den tyvärr mest ensam. Dock har vi bestämt att vi tar själva firandet tillsammans någon annan gång ist. Men det har varit ett verkligen helt underbart år..

Här kommer några vacka, tänkvärda och spännande citat från helgen:

"Jag tror att man sparar på människor.
Vissa sparar man runt sig, andra i minnet och vissa skiter man i"
/Rebecka

"Jag har ett barnsligt behov av att sparka folk i ändan"
/Jenny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0