Jag spårar

Detta känns helt fel.
Jag har inte ätit middag än.
Klockan är över 22.00 på en vardagskväll.
Känns verkligen helt fel.
Men, jag kan dessvärre inte påstå att jag är så värst hungrig heller.
Vilket är väldigt överraskande faktiskt.
Jag brukar alltid vara hyberhungrig när jag kommer hem från skolan.
Detta kan inte vara nyttigt.
Jag ska nu gå och göra min alltigenom försenade middag.

Föressen fick vi i klassen ett vykort från Siri idag.
Väldigt gulligt av henne.
Hon går ju inte ens i våran klass.
Hon ska nog få en kram när hon kommer hem.
Det jobbiga är att hon kommer att vara hur brun som helst.


Efter ett väldigt osammanhängande inlägg önskas en god natt till alla, från mig allena.

Kommentarer
Postat av: Anna L

Jaja, skryyyt.. klassen fick 1, MOI fick 1 plus en funny-looking frukt! :D

2008-04-08 @ 19:13:22
Postat av: Jenny

Inte lite nöjd. Jag vill se frukten!

2008-04-08 @ 21:46:54
URL: http://coveredwithleaves.blogg.se
Postat av: Siri

Jag vet, jag är alltid gullig :D Och tack för kramen, den kör vi repris på. Och om du vill kan jag fota frukten, har nog kvar en eller två.

2008-04-09 @ 21:02:10
URL: http://sirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0