Jag vill ha...

Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är jag vill just nu. Men jag vet att jag vill ha något subilt. Eller något som skulle vara möjligt att genomföra i praktiken. Inga drömmar nu.

My dreams are long gone

De överlever sällan nu för tiden.

Det känns som att alla har börjt deppa ihop nu på vårkanten. Faktiskt. Rebeckas konser blev inställd, alla har nationella, massor med arbeten och allt annat också. Det är hemskt.  Vi måste börja sprida lite glädje. Vad sägs som:
  • Uppmuntrande ord
  • Säga tack
  • Random kindness
  • Mer kramar
  • Verkligen visa uppskattningen man känner
  • Plocka upp tugggummipåsar som ligger och skräpar och ge dessa till Emma (men detta får endast ske till senast fredag)!
  • Börja le mot folk du möter- även om du inte har en aning om vilka de är
  • Säga hej till dina granner
  •  Bjuda någon på fika eller bara en pratstund
  • Ring dina föräldrar och berätta hur mycket du verkligen älskar dom
  • Ge din partner (om sådan existerar, annars går det att fantisera detta också) något oväntat och gulligt- inte något som du vill ha, utan något som du verkligen vet att din speciella person önskar sig


Jag behöver en tråd. Att den ska vara gjord för mig och mitt liv. Ge mig en tråd. Helst elastisk också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0