Minnen, vilka underbara minnen

Eftersom servern varit nere ett tag har jag inte kunnat dela med mig med snuskiga detaljer av mitt ytterst intressanta liv, tyvärr kommer jag inte  inte att  orka berätta allt om det nu heller- men jag tror inte heller att någon skulle vilja lyssna.

Gjorde inget speciellt viktigt i början av veckan, vilket jag bittert fick ångra då jag var regält försenad med två arbeten och just så pass att skriva klart ett tredje sent i går. Jag är en sån där som skulle behöva en personlig coach, för att stukturera livet lite bättre. Kanske min tremening Hugo skulle ställa upp och peppa? :)

Btw är min snäla bästis/tremening Rebeck på besök i helgen och vi ser fram emot att återuppliva gamla minnen på alla de sätt. Bla hoppa från lekstugetaket, köra  Diablo ll- Lord of Destrucktion, Dinowar, callus, nes,  få abstinens av allt tedrickande.  Yes, vi är 5 igen och stolta över det.

Det skulle nog inte vara så dumt att verkligen vara 5 igen, med ansvar för inget men kärlek till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0