Kall mat och tistlar

Jag har fått den ovanan att när jag är i lägenheten går jag ifrån maten när jag blir uttråkad, vilket resulterar i nedkyld och ganska tråkig mat när min mage önskar ge besked om att den inte var helt klar.

Och jag har kommit fram till att tistel är en väldigt vacker blomma. Enkel, perfekt och onåbar i sina taggiga tinningar och torn där den sitter och vaktar högtidligt och en aning stelt över de som försöker träda fram i dess närvaro



Det här var kul- kollade på en citatsida efter tistelcitat, men hittade bara detta:
"Ajajaj, rackans skit.
Vi kan inte hitta något som innehåller det du sökt efter.
Kolla att du stavat rätt eller prova med ett annat sökord. "

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kul att du är tillbaka! :D



Och grattis på födelsedagen än en gång.^^

2008-08-25 @ 19:08:17
URL: http://intooblivion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0