Older and older

23 augusti 1990

Jag kommer att vara 18 år om 2 dagar.

Vilket innebär en hel del tankeverksamhet, för vad händer sedan och vad vill jag ska hända sedan?
  • Jag blir myndig och kan ta körkort.
Något som är på G, det som behövs är kontakt med körskola, körlektioner och teori
(Alltså är det enda som händer nu lite övningskörning)
  • Får snart en framtid att tänka på... Behöver något att göra efter gymnasiet
Och problemet med det är egentligen inte att man inte hittar något man skulle vilja göra,
problemet är att det finns för mycket att välja på.

Hur skulle en slöjdutbildning i Dalarna vara?
Eller kanske volontär någonstans? Sydamerika? Eller något spansktalande land?
  • Språkresa?
  • Eller jobb?
Snart är det tid att bestämma sig. Man måste ju börja leta boende och söka i god tid.

Det jag hoppas på nu är att något jättespännade erbjudande kommer att hoppa upp och bita mig i näsan- det vore väldigt trevligt att få det serverat på ett silverfat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0