Äntligen..

Det tog ett tag, men efter en inte allt för lång tidsrymd (bara ett halvår eller så)  funderade jag ut ett namn som kunde passa till min blogg. Låter kanske inte som världens viktigaste sak att ägna nästan ett halv år åt, men nog så viktig ändå. Men nu har jag alltså skaffat en och som vid det här laget, alla andra. Jaja, man kan ju inte alltid vara först med allt, någon måste faktiskt vara sist också...

Äntligen tog jag mig ur mitt (just nu) snötäckta skydd.
image7


Så till mig, mina tankar och göranden:

Ung kvinna som gärna satsar på något kreativt i framtiden. Florist ligger ganska nära, men även något med mat är inte helt borta ur räkningen. Dock ställer en nyfunnen allergi käppar i hjulet för det senare- får komma på något sätt att komma runt detta.. Lärare känns lite för klassiskt, men är även inne på något sådant.
Som människa är jag en glad sådan, även om man tyvärr inte kan vara på topp jämt. Att försöka är dock ändå att komma en bit på vägen, tycker jag att man kan säga. Inte allt för långt bort ter sig myndighetsdagen, med nya saker man får och måste. Dock kommer körkortet inte allt för nära. Skulle vilja säga att jag är på G, men det vore nog tyvärr att ljuga. Samhällsare- med allt vad det nu innebär.


Detta får räcka för idag.. I'll be back så att säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0