Slut på den goda tiden

Så var det.
Min hjärna kommer imorron att ställa om sig till från lovlycklig, kramande, positiv person till den allmänt stressade, arga och upptagna Jenny som återuppväcks från den koma som hon lyckligtvis var i. Till alla ni som känner mig: Det kanske inte syns på mig särskilt ofta, men jag kan faktiskt vara arg.

Det är som en superskurk som man trott att man fått bort, men så några avsnitt senare så dyker han plötsligt upp och sabbar allt igen. Skolan är som doktor Doome. Eller Mr. Eggman, han som Anna tycker om att imitera.


"Eggselent" (Exelent)

 "I am an eggspert" (Expert)




Aja, men nu ska jag sova! Och sen så blir det skola med Matte, matlagning m.m. samt även Döden som övergripande tema.

Kommentarer
Postat av: e m m a

- oh minns den där känslan du beskriver.. inget finns värre än att komma tillbaka till skolan efter lov.

2008-11-02 @ 23:43:47
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0