Nyhetens obehag

På något läskigt vis gillar jag inte att inte ha något som jag måste göra. Skolan har, verkar det som, tagit död på min hitintills så beryktade fantasi och jag har verkligen ingenting, ni hörde, ingenting att faktiskt engagera mig i. Förutom disk då, men det räknar jag inte med. På kvällarna har datorn tagit över mitt liv och jag bävar inför varje sysslolös kväll då jag tveklöst kommer att slösitta och bara titta, inte ens det minsta förföriskt, på det tråkiga skärmen. Hjälp mig!

Jag vill ha inspiration! Spela kubb, brännboll och allt annat roligt! Picknick, te, pyssel och jag vet inte vad. Jag tror att jag jag är rastlös helt enkelt. Det är ett tråkigt state of mind. Dessa är svåra ord att skriva, men jag tror att jag på något vis, någon gång i sommar kommer att sakna att vara sysselsatt med läxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0