Sleeping with mozkitos besides me

Ursh, hittills i sommar har jag fått mer myggbett än vad jag fått sammanlagt i hela mitt liv. Känns det som. Jag jagar morgontrötta och slappa sommarjobbare runt runt och pratar med trevliga tanter om djungelolja och diverse andra farliga bekämpningsmedel som kan orsaka allvarliga skador, typ "mygga". Trevligt :)

Förra helgen tältade jag och Olov på deras bakgård. Det var spännade, bitvis kallt och ibladn olidligt varmt. När vi steg upp kl 6 på söndagsmorgonen var det en man vaken som satt och solade. Det var lite intressant med en så morgonompigg människa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tältade ni i staaan? :P Hehe, jasi stadsbor..

2009-06-28 @ 10:09:46
URL: http://aliblyerts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0