26 mars

Tatuering? Skulle det kunna var fint på mig? Hmmm. Sitter och tittar på ett misslyckat försök till att använda en av de där tuggumitatueringarna som fanns när man var liten. Eller de finns fortfarande (jag köpte den i veckan på ÖB) men de fanns betydligt oftare när vi var små.

En mäktig kungsörn, utan vare sig överdelen av sin hjässa eller spetsen av näbben, ståtserar på min överarm. Trots att den verklighetstrogna avbilden redan spruckigt upp och remsor av den klara färgen hänger som trasorna på en fågelskrämma ser den fortfarande majestätiskt ut när den begrundande ser ut mot horisonten..



Kanske inte en örn, men vad finns det mer?

"Är skönhet allt du bryr dig om? Och du svarade: Vad finns det mer?" (Utstickare från Svanprinsessan, för er som inte kände igen)

Men i alla fall, förslag på snygga tatueringar!
Jag kommer nog inte att göra en inom den närmsta tiden, men ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0