Gröt och Religion

Vilket underbart väder det är ute!! Solen lyser över nejderna och fåglarna kvittrar troligtvis vackert utanför dörren (har inte gått ut än så jag vet inte) över AIK:s seger i går. Min granne meddelade iaf mig med höga tjut när det gick bra, så jag hade ganska bra koll på hur det såg ut. Underbart :) Carl fick en bra anledning att smita från skolan!

Blä.. Man ska inte spara läxor så här länge. Jag måste lära av mina misstag.

Och kan ingen lära mig hur man gör för att lägga upp musikvideos på bloggen?
Det här ser så fattigt ut..

John Mayer - Stop this train

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag HAR ju lärt dig :(

2009-03-23 @ 09:19:47
URL: http://aliblyerts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0