Drömmar om rosor och eld

Har ångest över ogjorda saker.
Ibland önskar man liksom Erik att det var enket och allmänt accepterat att skippa resten gymnasiet.
Fast ändå inte.
Nu gäller det att hålla ut i 2 veckor till, sen är det chill.
Måste ta tag i de sista läxorna nu så att jag slipper ha ångest i slutet.


Köpte studentklänning igår. För ungefär 5 gången nu..
Den skickades i dag och jag hoppas att den snart kommer hem till mig och äntligen passar!
 
Kommer att sakna syster som åker på klassresa till Göteborg.

Jag och Lotta är kreativa och gör en minigolfbana på EFS i jörn.


Efter detta spårade inlägg hoppas jag att alla sover gott och börjar måla
sina drömmar och förhoppningar om livet på diverse konstiga ställen.
Vem skulle inte bli glad över en Jenny som hjular på wellpapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0