Make a wish

Den paserade helgen var både och.

Det var riktigt kul att träffa bror och brors flickvän, men att träffa insåg jag snart att det inte behövde innebära att man umgicks. Genom att båda hade var sin, Tommy två stycken, konserter att vara på, planera inför och förbereda kunde de tyvärr inte träffa oss så mycket som jag hade velat. Men man kan inte få allt. De försökte umgås så mycket de kunde med oss och jag uppskattar all den tid vi fick.

Men i alla fall, Spexet var skoj, konserten fin och Maria förbluffade verkligen oss alla med sin otroliga sångröst! Helgen var över lag lyckad och jag längtar till att bror och respektive kommer hem hem och umgås på riktigt.

Förlust i söndags på träningsmatchen.. Stämplad fot och blåmärke på armen är resultat efter detta gemytliga sammanträffande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0