Mmm... maräng, jordgubb, chokladmousse, lime och passionsfrukt- kan det bli bättre?

Idag har jag varit glad och tänkt positiva tankar hela dagen.
Detta har lett till: En glad Jenny!

Kanske har jag upptäckt formeln till evig lycka! Otroligt! Jag hoppas i vart fall på det, jag får väll testa ett tag och se hur det fungerar. Annars testar jag ett Epikureiskt sätt att vara och så får vi se sen hur det blir. Jag kan ju alltid höra med Erik Jonsson i slutändan, så kan han ge mig tips (hans projektarbete hörde som åt det här hållet).

I kväll har jag och Emma lagat mat och ätit en riktigt spännande efterrätt. Jag är personligen väldigt stolt över båda rätterna och tycker att vi var jätteduktiga. Allt ni ser på bilderna är alltså självkomponerat och cred bör gå till Emmas och Jennys matlagningskompani. Så då vet ni.




Odekorerad efterrätt (min närmast kameran, Emmas den yttre)


Ogräddade, men dekorerade


Min gräddad


Emmas gräddad

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad stolt jag blir av vår mat, ser ju jättefint ut! Gott var det också :)Kram!

2009-05-09 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0