Splittrade rapporttankar är det enda som är kvar när den lämnat mig

Nu är jag klar.
S.K.Ö.N.T!

Känns så bra verkligen att den är klar, har varit som ett enda stort orosmoln över hjässan i mer än en veckas tid nu som inverkat till att min sociala kompetens varit sämre än noll, mitt enda sällskap en mossklump och min matlagning varit under mer än bara kritik. Inte ok att bara äta ett mål förutom frukost och detta ofta senare än kl 22.00 på kvällen, alltså det andra målet, inte frukosten. Som min gode vän Erik skulle beskriva det: Dekadens.

Lite roliga/konstiga saker (iaf för mig vars humornivå blivit allt lägre ju längre rapporten höll på):

Låter inte det här lite fel på något vis? Undrar vart dessa kollegor kom ifrån?
"Genom att beskriva de samtal med yrkeskollegor som spontant uppkommer på arbetsplatserna"

Latinskola såg allt som oftast ut mer som Latrinskola i slutet, vilket roade min nya humor oerhört och framkallade ibland spontana fnissatacker (kan jag nog skämmas lite för, så här i efterhand).

Råkade skriva Markus istället för Marcus i ett mail till en i seminariegruppen.. Hoppas att han inte tar allt för illa upp.. :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0