En svår och jobbig grej

Funderar på det här med "Dagens horoskop". Jag känner att den almighty Hugo faktiskt äger den idén från dess födelse och ack, även till dess stilla, men abrupta insomnande. Så jag vet som inte hur jag ska förhålla mig till det.. Sno idén, ge upp den eller vad?

Hmm.. Kanske ska ge min tremening all cred för idén och sen dedikera den till hans numera avlidna samling av visdomsord. På det viset kan jag fortsätta i min sneakyhet att använda konceptet och som min bror så snygg sa om sin avlidna hårddisk "Antingen det eller offra en get till elektronikgudarna."

Jag offrar härmed en chokladkaka.

Om den är borta ikväll var det inte jag. Säkert. Mina tänder ser alltid ut sådär, här är beviset:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0