Join the joyride

Idag har jag gjort ett gott dagsverke (iaf börjat på det) med USAprojektet där jag och basgruppsTommy sammarbetade fram en fin början på vårt deltagande i gruppen. Nu är det bara en lektionsplanering som ska göras ikväll, borde inte ta allt för lång tid.. Bara jobbigt med engelskan, tack Tyda.se för att du existerar!

 

Längtar jag till helgen då vi ska hälsa på Maria och Tommy i Luleå och även fara till Haparanda och shoppa på Ikea. Om bara jag hade haft råd och plats att shoppa lite själv! Men man kan inte få allt, man måste ju tänka på en hållbar miljö och en hållbar värld också, inte bara på sig själv.

 

Nu: MAT och okända vägar mot nya äventyr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0