Learning to breathe

OJ.. Vad gör man om man får dubbelt så många läsare på en dag som i vanliga fall? Jag spärrade i alla fall upp ögonen och tappade hakan (dock inte bokstavligt). Frågan är nog bara hur folk ens kan hitta hit? Jag trodde att jag hade skapat ett litet okänt imperium där jag nöjt regerade och helt enkelt undgick att bli upptäckt av den "stora massan" så att säga. Lite som Frodo i Sagan om ringen när han undviker att bli upptäckt av Sauron (det eldflammande ögat). Fast kanske inte så negativt. Eller hur man nu ska förklara det.

Självklart var det bästaste Anna som tog fotot på i det här inlägget. Nog för att det inte är så långt bort att hitta, men man känner sig så bra när man taggar en massa. Lite rapportsjuka där tror jag, har blivit så van att referera att jag gör det även omedvetet i vanliga texter.

Det här har jag tänkt på länge, men det kommer nu när jag ägnar mig åt att på alla sätt undvika att skriva klart rapporten. Jag är trött och orkar inte ta tag i det. Men ska. Jag lovar.
Här har ni en liten lista med fina/tänkvärda/roliga bloggar att läsa:

Korvasbloggen
My Milk Toof
Förresten
Sweet Paul
En studentkorridor någonstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0