Yellow haze

Tänkte att jag skulle ge lite musiktips från DJ Bearwolf (Björn i min basgrupp) till mina 7 (Det går uppåt!) trogna läsare i form av inläggsrubriker. Dessa kommer att dyka upp lite då och då, d.v.s. när jag känner för det och om ni testar att söka på det på Spotify eller Youtube borde de förhoppningsvis dyka upp och förgylla erat liv att bli lyckligt regnbågsskimrande och förträffligt.

Idag har jag spelat squash för första gången i mitt blott 19 åriga hittills squashfria liv. Det var en ytterst kultiverad och spännande erfarenhet om man bortser från att banan var gigantisk, taket trasigt och en lampa var där och störde vårt briljanta spel. Men annars var det faktiskt en väldigt intressant och varierande aktivitet. Man kunde få ett både aggressivitetsuppbyggande spel och ett spel där man fick utlopp för sin aggressivitet. Alltså ett väldigt balanserat spel som gav en ny mening till vad jämnvikt i livet kan sägas mena.

Vill pyssla och göra annat än att oroa sig på dagarna. Kommer jag in i Uppsala? VFU?! Om/när ska jag säga upp rummet? Vad ska jag klä ut mig till på Fredag med tema "döda kända människor"?! Och en massa mer..

Den sista frågan skulle var trevligt med lite förslag faktiskt! Nå, död, känd människa som inte är allt för svår att vara? Give me!

Kommentarer
Postat av: Anna

Waaoow, mycket going on :O Kommer tyvärr inte på någon död-kändis-som-du-kan-vara.. googla, kvinna!

2009-11-11 @ 17:19:29
URL: http://aliblyerts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0