Today has been a good day (so far)

Alltså finanskrisen verkar verkligen ha tagit hårt åt vissa, eller så använder de helt enkelt väldigt mycket toapapper.

Idag har jag varit på Iksu och gymmat ca 1,5 h, de har bestämt sig för att inte förstöra gräsmattan mer just nu med sina traktorer som de gjort de senaste dagarna (så jag fick lite fred för mitt stackars huvud, de låter rätt mycket) och jag har nog gjort klart rapporten tror nog. Men vi får se hur skypandet med amerikanarna går ikväll. Blir spännande att prata engelska med dom som faktiskt har det som modersmål. Jag kommer nog att faila big time. Scaresome! Orkar inte förklara nu eftersom jag inte vet så mycket än, men det är ett projekt med skolan.

Nu ska jag göra middag!
Yey! Här är vårt utomordentliga kök, när det var välstädat!
Ps. Bild från tidigare i höst, det är kolsvart här sen kl halv 4 nu typ och inga löv på träden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0