Blogg.gemensam.se?

Kanske det kanske? Vi får se helt enkelt hur det utspelar sig. Helgen hemma var superfin och mycket hann upplevas, bland annat ommöblering i mitt gamla rum, kusinkalas, mys, god mat, fint väder, fin gudstjänst i bolidens kyrka (vi lyssnade på körsång där tyvärr antalet i kören översteg det i publiken, lite tragiskt), tågresor med spännande händelser och mycket mer. Längtar redan att få komma hem till jul, Olov sjunger ju julsånger hela tiden så det är svårt att inte börja tänka i de banorna. Jag är fortfarande av den bestämda åsikten att julpynt/julsånger bör inte pyntas/starta föränn tidigast 1 december alternativt första advent, men eftersom Olovs kör redan har börjat så hörs ibland "Jingle Bells" spelas i rummet. Alltså, dåligt.

Klockan är för mycket, så jag orkar inte lägga ut bilder. Om jag hinner då kommer de i morgon. Ska på friskis, bio och plugga i morgon, tight schema here I go. Eller, okej. Ni får ett smakprov.


 

Tågresa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0