Dagen D

Idag smäller det. Efter att ha lämnat in Paracelsushemtentan ska här partas.
Kanske blir det ännu en nattkebab. Kanske.
Halva A-kursen är om fyra timmar avklarad, och snart fortsätter vi med kompisarna Freud och Nietzsche. Som jag känner mig lagomt taggad på.
Meanwhile leker jag med Google Sketchup. Mycket roligt - ännu mer tidskrävande.
Och Age of Mythology/ Empires 3 - äntligen har norrlänningarna skaffat det tredje spelet, onlinespel here we go.

Till allas förtjusning kan jag härmed basunera ut att jag har beställt Starcraft 2 till Jenny. Jag blir nog hennes syskons idol. Kanske?


Obs. Please ignore: Den fina färgen på skorstenen!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0