Freo di mundo

Dumdumdumdumdum.. Daiai.. Dumdumdumdumdum.. Daiai.. Mallai a baga ja malla i a baga jaaaa. Freo di mooooon, pfreo di mooooon. (phrekrik var det ja)

Nu är detta min version. Av en sång som är med i pluggandet idag. Den heter iaf Freo, om ni vill söka och finns på spotify, om ni vill veta. Hur den egentligen går. Alltså.

Detta pluggande är gryyymt tråkigt. Bläää. Skulle ha gjort det tidigare. Som vanligt då.

Imorgon är sista pluggdagen, sen tenta på fredag dag, teater på fredag eftermiddag, tentafest på fredag kväll(? dvs om den blir av), baklängessexa på lördag som jag måste fixa outfit inför och ikonmåleri, middag, kanske plugg och skypedate på söndag. Fullspäckat, helt enkelt.

Btw har Olov för tillfället platt hår. Jag måste säga att jag älskar hans lockiga allt för mycket för att kunna säga att han passar i platt. Sooo: It's a nono. Iaf med den klippningen han har nu. Han ser sliskig ut. Nog om det. Bilder will come.

Puss för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0