Dressed to be impressed

Är lite förundrad att någon kollar in den här bloggen än, trots att den legat nere ett ganska bra tag nu. Känner mig smickrad, på något vis! Har dock en liten tanke om att det kan vara mor och far som är de trogna två? Hursomhellst så är jag lite glad att den ändå lever, för några.

Livet tuffar på. Lite mer klippt, lite mer eget skrivbord och lite mer glasögon. Hehe. Eftersom typ ingen läser denna blogg trots allt, så tänker jag slänga upp lite VIP- bilder. Som ingen vet om att de missar. Finurligt va?



Dessa gjorde jag någon gång förra (eller förförra) veckan. Såg det på en blogg jag besökte. Kanske nästa års julpyntstips?



Likt?




Detta blir nog nästa projekt, fint var det verkligen! Alltså vad folk har otrolig fantasi ute i världen, vill bara börja pyssla och baka direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0